29 Eylül 2012 Cumartesi

Bazı Meselelerin Özü: Ucuz Çapkınlık

Bugünkü gündem mesela: çapkın olmak.

Canının her istediğini yapabileceğin bir evren burası. Pek tabii yap. Ama aynı taktikleri, aynı tavırları daha önce yaptığın bir kadının/adamın görebileceği bir alanda bir başka kadına/adama yapma.
Benim meselem bu.

Ucuz çapkınlık oluyor böylesi. Hatta daha açık ifade etmek gerekirse - ki burada söylemeyeceksem daha nerede söyleyeceğim- karaktersizlik olur.
İnsan önce kendine saygı duyar,
mide bulandırıcı bir pislik olmayı nasıl layık görebilir kendine?
-Sanırım böyle duyguları hiçbir zaman anlayamayacağım.-

Neyse az daha konuşayım sinirim geçsin. Bu taktikler bana yapıldığında başkasına yapılmış/ yapılıyor ve yapılacak olduğunu zaten biliyordum. Basit tabirle bunları yutmamıştım. Hoş zaten ben bir şeyleri yutacak bir kadın hiç olmadım.
Yine haklı çıkmanın gururunu yaşıyorum diyemeyeceğim; çünkü böylesi adamlar insana o zevki bile vermiyor.

Aptal bir adam aptallık yapacak elbet. Bunu tahmin etmek bir erdem değil!

Neyse yani diyeceğim o ki çapkınlıklarınızı bile zekâyla yapın. Karşınızdaki size hayran kalsın.
Yapamıyorsanız da kendi zekanızın üzerindeki insanlara yaklaşmayın, itibarınıza yazık olmasın.

davullar
ve
ucuzlar,
ucuz orospular.

İşte evrenin bir köşesindeki ahenkli dans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder