16 Ekim 2012 Salı

Bazı Güzel Şeyler: Soyutlanmak

Gündemi takip etmiyorum,
Maillerimi kontrol edip çıkış yaptıktan sonra msn ekranından gözümü kaçırırken gördüklerim kadar bildiklerim.
Erol Günaydın mesela,
üzüldüm.
-hepsi bu.

olan biten kötüyü engelleyemiyorsan üzülmenin gereği yok ya da mânâsı.
acizlik. işte onu hiç sevemiyorum.
kaçmak,
hayır bu kaçmak değil,
soyutlanmak.
ama bir gün onu da yapacağım:kaçacağım.

bazı güzel şeyler daha var anlatıp olumlanalım :)
yurtdışı'nda doktora yapmak istediğim okuldaki bölüm başkanıyla tanıştım. planlar, planlar. anlattım, beğendi. Ol-a-bilir dedi. Olsa daha iyi dedim (iç ses) 
Aynı hocanın projesine dahil edildim, metin okuyacağım. Aynı yayında yer almak müthiş!

bir de eski sevgilimle barıştım. bu iyi mi değil mi bilmiyorum, 2 hafta deneme süresi var.

bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder