15 Kasım 2013 Cuma

BENİM AŞK ŞİİRLERİM

Özdemir Asaf okuyalım ıssız gecelerde, güzel güzel okuyalım.


Sesiniz
Siz gittiniz, gittiniz, gittiniz, 
Ben kaldım, kaldım, kaldım, 
Sesiniz kaldı, onda kaldım, 
Yöneldim yüzünüze baktım, 
Yöneldim gözlerinize baktım, 
Orada yansıyan bana baktım. 
Yalnızlığımı nasıl anlayacaktım.


Kalan

Bir şey kaldı gecelerden birinde
Senden.
Öncesinde bilinmemiş bir şey,
Silinmez bir ses gibi giden..
Kelimelerden büyük, kelimelerin içinde,
Bir şey kaldı senden
Yaşamalar’ın arasında kaçamaklı.

Veriliş rengi başka, alınış rengi başka..
Söylemeye vakit kalmadan
Dudakların altına bırakılmış bir şey.
Karanlıkların tam ortasında bir kırmızı nokta..
Gözlerce pırıl pırıl, ellerce saklı.

Bir şey kaldı, bir denizin kıyısında senden,
Bakışlarla yüklü, söylemelerle sessiz..
Seninle dolu, seninle sensiz bir şey..
Arandıkça bulunmamış yıllar yılı,
Bulundukça aramaklı.

Çırılçıplak
Küstahlığımı nezaketim götürdü 
Saadece kendime bakakaldım. 
Kararsızlık bir an sürdü 
Gizlenen insanların ortasında ben kaldım, 
Çırılçıplak. 

Selâmımı tanıdıklar götürdü. 
Saygı bekleyince alçaldım. 
Kararsızlık bir an sürdü 
Kendini beğenmişlerin ortasında ben kaldım, 
Çırılçıplak. 

Ağlamayı ölenler götürdü. 
Kendimi ölmez sanınca ufaldım, 
Kararsızlık bir an sürdü. 
Ölülerle dirilerin arasında ben kaldım, 
Çırılçıplak. 

Sonsuzluğu ufuklar götürdü. 
Yarattığım dünyaların içinde daraldım. 
Kararsızlık bir an sürdü. 
Başlangıç ile bitiş ortasında ben kaldım, 
Çırılçıplak. 

Aydınlığı bulutlar götürdü. 
Yıldızlara doğru yol aldım. 
Kararsızlık bir an sürdü. 
Varanlar ile duranlar ortasında ben kaldım, 
Çırılçıplak.



Seni Saklayacağım

Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde
Şarkılarımda, sözlerimde.

Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.

Sen göreceksin duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.

Bakacaksın, benzemiyor
Gelen günler geçenlere,
Dalacaksın.

Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır,
Harcayacaksın.

Seni yaşayacağım, anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.

Bir gün, tam anlatmaya...
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım...
Anlayacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder