19 Kasım 2013 Salı

GÜZELE AÇILAN KAPI: CHIHARU SHIOTA

Bu güzel, yaratıcılık âbidesi eserlerin müptelâsı olacaksınız. Eminim buna!

1972 Osaka'da (Japonya) dünyaya gelen Chiharu Shiota Berlin'de yaşıyor ve dünyanın farklı yerlerinde sergiler düzenliyor. Birgün bize de gelir mi dersiniz? Şüphesiz evet, ben inanıyorum. Yaptıklarına bir bakın, şu estetiğe, şu başkalığa bir bakın. Şahane değil mi? Çok çok beğendim. Yurdumda adını anan ne bir sözlük maddesi, ne bir gazete haberi var. Bu güzel minik kadını sizinle tanıştırmaktan onur duyarım efendim. İyi seyirler olsun. Daha fazla bilgi ve eser için kişisel sitesini ziyaret edebilirsiniz.














Birgün elbette Chiharu Shiota'yı seveceksiniz. Shiota'yı seviniz :*

4 yorum:

  1. ilginç çalışmaları var... ismi aldım hafızaya...

    YanıtlaSil
  2. sessşiğin sesi gibi... sanırım bir çalışması vardı aklımda diğerlerini burada gördm. ama sanırım ölü bir bilog olmuş. kötü

    YanıtlaSil
  3. Neden ölü olsun o nereden çıktı?

    YanıtlaSil